Reklamlar

3 Kasım 2015 Salı

8 Aylık Bebeğini Öldürmekten Yargılanan Anneye Ceza Yok

Sarıyer'de 7 ay önce 'yüksekten düştü' diyerek hastaneye götürülen 8 aylık kızını, hastane odasının tuvaletinde boğarak ölümüne neden olmaktan yargılanan anne Ö.A. hakkındaki dava karara bağlandı.

Sarıyer'de 7 ay önce 'yüksekten düştü' diyerek hastaneye götürülen 8 aylık kızını, hastane odasının tuvaletinde boğarak ölümüne neden olmaktan yargılanan anne Ö.A. hakkındaki dava karara bağlandı. İstanbul Adalet Sarayı'nda bulunan 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen karar duruşmsına tutuksuz olarak yargılanan sanık anne Ö.A. hazır bulundu

"OLAY SIRASINDA BİLİNÇLİ DEĞİLDİM, HATIRLAMIYORUM"
Sanık Ö.A. savunmasında, "Bebeğimin tedavisi sırasında yoğun acı çektiğini düşünüyordum. Olay sırasında bilinçli değildim. Hatırlayamıyorum. Şu anda da yoğun ilaç tedavisi görüyorum. Elektro şok tedavisi de gördüm" dedi.
"YARGILAMA BİR AN ÖNCE SONLANDIRILSIN"
Ö.A'nın avukatı Kazım Yiğit Akalın ise "Müvekkilimin Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde ve Adli Tıp Kurumu'ndan olmak üzere toplam 4 adet raporu vardır. Tüm bu raporlarda müvekkilimin olay sırasında cezai ehliyetinin olmadığı belirtilmiştir. Bu durumların gözönünde bulundurularak, yargılamanın da hassaslığı değerlendirilerek bir an önce yargılamanın sonlandırılmasını talep ediyoruz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder